عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 31 تير 1398
بازدید : 6
نویسنده : admin

نقشه راه کارآفرینی و ایجاد و مدیریت کسب و کارهای کوچک (SBA)
✔ راهنمای مطالعه درسها ✔ کارآفرینی ✔ مختص کاربر ویژه ۲۹دیدگاه
اهداف و انتظارات آموزشی متمم در این درس
کد درس: ۲۵۹۱۷
درس نقشه راه کارآفرینی و ایجاد و مدیریت کسب و کارهای کوچک (SBA) به دوستان متممی کمک می‌کند مسیر کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار کوچک را پیش روی خود داشته باشند و در این زمینه، آگاهانه‌تر، علمی‌تر و اثربخش‌تر عمل کنند.
همچنین دوستان متممی علاقمند به آشنایی با بحث‌های کارآفرینی،‌ می‌توانند با استفاده از نقشه راه کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای کوچک از میان درس‌های متمم، درس‌هایی را که به این حوزه مربوط هستند جستجو کرده و مطالعه کنند.

 


تاریخ : دو شنبه 31 تير 1398
بازدید : 40
نویسنده : admin

 

با استفاده از وب سایت مبله غرب، پیدا کردن آپارتمان های مبله آسان می شود. شما در کمترین زمان میتوانید آپارتمان مبه مناسب خود را در محدوده مورد نظر خود پیدا کرده و اجاره کنید ، سه عامل بسیار مهم برای اجاره آپارتمان مبله، قیمت، ابعاد و محدوده هستند. خوشبختانه مبله غربیک سایت ساده آپلود کننده آپارتمان است که بیشتر کار شما را انجام می دهد.


تاریخ : شنبه 29 تير 1398
بازدید : 3
نویسنده : admin

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران؛ راهکارهای حفظ مشتری برای کسب و کارهای کوچک

پبدا کردن و حفظ مشتری رمز موفقیت هر کسب و کاری است. تجارتی که مشتری نداشته باشد هر چقدر هم خوب باشد محکوم به شکست است. در فضای امروزی کسب و کار که رقابت بین کسب و کارهای بزرگ و کوچک بسیار شدید شده است؛ یافتن و حفظ مشتری برای کسب و کارهای نوپا و کوچک از اهمیت زیادی برخوردار است. اما چگونه یک کسب و کار کوچک می تواند مشتریان خود را حفظ کند و آنها را به خرید دوباره تشویق کند؟ چگونه می توان به راحتی مشتریان را به خود معتاد کنید؟ برای یافتن پاسخ این سوال با ما همراه باشید.

 


تاریخ : شنبه 29 تير 1398
بازدید : 15
نویسنده : admin
  •  

واترپمپ وسیله ای مهم در پیشرانه خودرو است که وظیفه آن به گردش درآوردن یا پمپاژ آب و ضد یخ درون موتور میباشد.این قطعه با پمپاژ کردن آب به اطراف سیلندرها و خود موتور، گرمای تولیدشده از آنها را میگیرد.

این آب دوباره به رادیاتور برمیگردد.پره های موجود در این قطعه آب را در درون موتور به گردش در می آورد و جایگاه آن در کنار سیلندرها و تسمه تایم قرار دارد.

 


تاریخ : پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 12
نویسنده : admin

چگونه کسب و کار کوچک راه اندازی کنیم سوال خیلی هاست.دیروز دلایل ورشکستگی کسب و کارهای کوچک بررسی شد.امروز راهکارهای راه اندازی موفق کسب و کارهای کوچک بررسی می شود.

 


تاریخ : پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 16
نویسنده : admin

 

اداره و شرکت جایی است که افراد در آنجا برای به دست آوردن سود بیشتر و خدمت به جامعه وقت زیادی را صرف میکنند، بنابراین مثل خانه دوم برای آنها میماند. دکوراسیون محیط اداری به عنوان نمای کلی کار شما اهمیت بسیار زیادی دارد. بسیاری از شرکت ها و اداره ها از دکوراسیونی با جذبه تجاری استفاده میکنند که همان راحتی خانه را دارد.


تاریخ : پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 9
نویسنده : admin

یک دلیل ساده برای شروع یک کسب و کار این است که به سود برسیم. خوب، بهترین و پرسودترین کسب و کارهای کوچک کدام‌ها هستند؟ چه چیزی یک ایده کسب و کار کوچک را پرسود می‌کند؟ اگر بخواهید یک کسب و کار کوچک راه‌اندازی کنید این‌ها سوالاتی هستند که به ذهن‌تان می‌آیند. در ادامه ۲۰ ایده کسب و کار کوچک پرسود را به شما معرفی می‌کنیم.

۲۰ ایده کسب و کار کوچک و پرسود

۱. طراحی لباس

 


تاریخ : پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 83
نویسنده : admin

 

بهينه سازي موتور جستجو (SEO) فرايند افزايش کيفيت و کميت ترافيک وب سايت با افزايش ديد وب سايت يا صفحه وب به کاربران يک موتور جستجوي وب است.

سئو بهبود نتايج بدون پرداخت (به عنوان "طبيعي" يا "نتايج ارگانيک" شناخته مي شود) و خريد پرداخت شده را رد مي کند.

جستجوگرها مي توانند انواع مختلف جستجو را جستجو کنند، از جمله جستجوي تصوير، جستجوي ويدئويي، جستجوي دانشگاهي، جستجوي اخبار و موتورهاي جستجوي عمودي خاص صنعت.

 


تاریخ : پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 9
نویسنده : admin

دست و پا کردن آکواریوم یکی از جذاب‌ترین تفریحات علاقه‌مندان به جمع‌آوری ماهیان زینتی به حساب می‌آید، سرگرمی دوست داشتنی که ارزش اقتصادی آن درجهان سالانه بیش از ۳۰میلیارد دلار برآورد می‌شود و اگر کمی خریدارانه‌تر به این موضوع نگاه کنیم، می‌توانیم از آن به‌عنوان فرصتی جدید برای کسب‌وکار استفاده کنیم.

 


تاریخ : پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 19
نویسنده : admin

 

سئو سایت جوملا یا بهینه سازی موتور جستجو چیزی نیست که شما بتوانید آن را یک شبه انجام دهید و به طور معمول خدمات بهینه سازی ممکن است برای شما هزینه بر باشد؛ با این حال، اصولی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا حداقل مطمئن شوید که وب سایت شما در نتایج سرچ گوگل باشد . در اینجا لیستی از بهترین افزونه های جوملا برای اطمینان از بهترین بهینه سازی و سئو  برای حداقل تلاش و کار شما تهیه کرده ایم، اگر برای شما به دست آوردن نتایج عالی رتبه گوگل مهم است  تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا با افزونه های جوملا آشنا شوید.


تاریخ : چهار شنبه 26 تير 1398
بازدید : 16
نویسنده : admin

ماهیان زینتی طرفداران زیادی در سراسر دنیا دست و پا کرده است. بسیاری از مردم جهان علاقه‌مندند بخشی از شگفتی‌های اقیانوس را به خانه‌شان بیاورند و همین موضوع باعث شده است ارزش اقتصادی بازار ماهیان زینتی در جهان، سالانه ٢٠‌ میلیارد دلار برآورد شود.

 


تاریخ : چهار شنبه 26 تير 1398
بازدید : 14
نویسنده : admin

 

 

شرکت سینجنتا یکی از کمپانی های پیشرو در بخش کشاورزی است که برای بالا بردن عملکرد گیاهان زراعی، محافظت از محیط زیست، بهبود سلامت و کیفیت زندگی در جوامع مختلف تلاش میکند. از جمله مناطق در حال رشد که شرکت سینجنتا درروند توسعه کشاورزی آن مشارکت دارد، آفریقا و خاورمیانه است.


تاریخ : شنبه 22 تير 1398
بازدید : 26
نویسنده : admin

1-استخر های پرورش ماهی اختصاصی

این استخر ها به شکل اختصاصی جهت تولید و تکثیر ابزیان کاربرد دارند و معمولا آب خروجی از سیستم با عمل تصفیه مجددا وارد سیستم میشود و در اشکال مختلف از نظر هندسی ساخته میشوند.

 


تاریخ : شنبه 22 تير 1398
بازدید : 21
نویسنده : admin

 

نرم افزار حسابداری یک برنامه اساسی است که به سازمان امکان می دهد جریان پول را برای بررسی و حسابرسی داخلی و خارجی ثبت کند. این ابزار اصلی برای ارزیابی سلامت مالی سازمان است و برای برآورده شدن موارد قانونی از طریق چنین ابزارهای مالی اصلی به عنوان سرفصل عمومی، حسابداری قابل پرداخت و دریافتی، سفارش خرید، سهام یا موجودی و صدور صورتحساب است. پیاده سازی مدرن از برنامه به ماژول حقوق و دستمزد، پرداخت الکترونیکی، جدول زمانی و هزینه های دیگر به منظور افزایش جایگاه گسترده در بازار گسترش می یابد.


تاریخ : پنج شنبه 20 تير 1398
بازدید : 23
نویسنده : admin

برای ورود به شغل پرورش دهنده ماهی الزامی به داشتن تحصیلات دانشگاهی نیست و بسیاری از ماهرترین پرورش دهندگان ماهی کشور این کار را به صورت تجربی و یا با کسب مهارت و شاگردی در نزد پرورش دهندگان دیگر آموخته اند؛ اما علیرغم این موضوع، داشتن تحصیلات مرتبط با افزایش آگاهی شما از بسیاری از هزینه ها جلوگیری کرده و با افزایش بهره وری نتایج بهتری را برای شما رقم خواهد زد.

 


تاریخ : پنج شنبه 20 تير 1398
بازدید : 33
نویسنده : admin

 

 

تولیدکنندگان داخلی کود کشاورزی میتوانند با تشکیل اتحادیه و یک بخش بازرگانی منسجم در زمینه واردات مواد اولیه کود به موفقیت بیشتری برسند. از جمله این تولیدکنندگان شرکت بازرگان کالا، پلیکم، باغبان تاک و ساپاهان رویش هستند. یک بخش بازرگانی منسجم میتواند مواد اولیه را از بهترین منابع تامین کند.


تاریخ : سه شنبه 18 تير 1398
بازدید : 29
نویسنده : admin

ماهی یک غذای سالم و دارای پروتئین فراوان است که در رژیم غذایی متعادل حتما گنجانده می‌شود. ماهی به دلیل داشتن اسیدهای چرب امگا 3، که چربی‌های ضروری “خوب” هستند، بسیار اهمیت دارد. این اسیدهای چرب را انسان به تنهایی نمی‌تواند تولید کند. در ادامه این مقاله با ۱۱ نوع بهترین ماهی برای خوردن آشنا می شویم که خیلی از آنها در شمال یا جنوب کشورمان صید می شوند و برخی نیز جزو ماهی هایی هستند که از سایر نقاط جهان به ایران می آیند اما بسیار پرفایده و پرطرفدارند.


تاریخ : سه شنبه 18 تير 1398
بازدید : 16
نویسنده : admin

 

 

با گسترش شهرنشینی و افزایش اسکان در شهرها و رشد شهر نشینی؛ توجه به معیارها و شاخص های شهرسازی و بطبع آن بازسازی داخلی بسیار مورد توجه اکثر قریب به اتفاق مردم قرار گرفته که در این میان نقش شرکت های پیمانکار و متخصص در زمینه بازسازی ساختمان هر روز بیشتر و بیشتر می گردد.

در کشور ما مانند اکثر کشورها در زمینه بازسازی ساختمان شاهد یک نوع پراکندگی تخصصی می باشیم بعنوان مثال کمتر دیده می شود یک کابینت ساز در زمینه کاغذ دیواری دارای تخصص بوده و یا یک شرکت در زمینه مبلمان بتواند در حوزه پرده دارای تخصصی خاصی باشد. 

 

 


تاریخ : سه شنبه 18 تير 1398
بازدید : 32
نویسنده : admin

همانطور که می دانید پیشرفت تکنولوژی با به حداقل رساندن فعالیتهای جسمانی حداکثر بهره وری را برای ما به ارمغان آورده ولی در عوض فاصله ما وطبیعت را افزایش داده است. در شرایط کنونی که زندگی با فشارهای روحی و استرس فراوان همراه است، ضروریست سلامت روح و روان نیز مد نظر قرار گیرد. ماهیان زینتی در آکواریوم های خانه آرامش بخش محیط اطراف شما خواهند بود.

افزایش میزان افسردگی و بیماری های اعصاب و روان در جامعه ناشی از خلاء میباشد. یکی از بهترین راهکارهای مقابله با این چالش، تهیه آکواریوم برای محل زندگی و استراحت است. دنیای زیر آب و اسرار آن همیشه مورد توجه انسان بوده و می تواند حداقل نیاز به ارتباط با طبیعت را کمی جبران نماید. نگهداری ماهیان زینتی آکواریومی نه تنها موجب سرگرمی شده، بلکه تماشای آنها پس از اتمام کار روزانه باعث تسکین اعصاب و انبساط خاطر می گردد.


تاریخ : سه شنبه 18 تير 1398
بازدید : 23
نویسنده : admin

 

 

برای گرفتن ویزای کشور موردنظر خود باید با افسران ویزای کشور مقصد مصاحبه داشته باشید. این بستگی به کشور مقصد دارد که با افسران ویزا مصاحبه کنید یا این که برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به سفارتخانه و یا کارگزاری بروید. به دلیل حجم زیاد درخواست متقاضیان ویزا، سفارت خانه ها و کنسولگری ها، سیستم تعیین وقت سفارت را برای جلوگیری از ازدحام راه اندازی کرده اند.

 


تاریخ : سه شنبه 18 تير 1398
بازدید : 24
نویسنده : admin


بهترین ماهی آکواریومی برای تکثیر | بهترین ماهی برای تکثیر در آکواریوم
تکثیر ماهی های آکواریومی کار بسیار جالبی است و بهترین ماهی آکواریومی برای تکثیر همانطور که می دانید ماهی گورامی است در اینجا لیست بهترین ماهی برای تکثیر در آکواریوم را برای شما آماده کرده ایم که شما می توانید راحت ترین ماهی آکواریومی برای تکثیر و پروش در منزل را انتخاب کنید.

 


تاریخ : چهار شنبه 12 تير 1398
بازدید : 37
نویسنده : admin

 

کرکره برقی ها همان درب ها اکترونیکی هستند 
مصرف انرژی کم، راحتی و فضای بیشتر برای طراحی و هزینه های نصب کمتر با کرکره های برقی. کرکره های آلومینیومی سفارشی ما، راه حل ایده آل برای مدرنیزاسیون و یا پروژه جدید ساختمان ها هستند.
کرکره های برقی قصر امن با به حداقل رساندن هزینه های گرما و کاهش هزینه های گرمایش می پردازند. آنها حفاظت جامع و بهبود محیط زیست داخلی، حتی در تابستان ارائه می کنند. این کرکره برقی ها  برای طرح های مختلف و ویژگی های قابل توجه هستند. 


تاریخ : چهار شنبه 12 تير 1398
بازدید : 35
نویسنده : admin

 عصر ایران - شاید سال ها قبل آکواریوم موضوع چندان مهمی نبود. عده ای خاص و بسیار محدود در ایران به خاطر علاقه مندی شخصی در خانه های خود آکواریوم داشتند و ساختمان پلاسکو و چند عرضه کننده معروف ماهی و وسایل و ملزومات آن در تهران تمام بازار این اقلام بودند.

اما اخیرا بازار ماهی های زینتی در کشور رونق گرفته و مشاغل مختلفی را با خود درگیر کرده است. چنانکه در خیابان نواب ، حوالی تقاطع خیابان آذربایجان و میدان جمهوری، چندین دهنه مغازه این منطقه را به قطب خرید و فروش آبزیان زینتی تبدیل کرده است. دیگر مثل آن سال های دهه 60 و 70 آکواریوم داری مهجور نیست!
امروزه شرکت هایی به طور تخصصی در زمینه آکواریوم های آب شور و آب شیرین، سرد آبی و گرم آبی، طبیعی و مصنوعی و ... وارد عرصه شده اند و به مشتریان خود خدمات دوره ای هم ارایه می دهند و برای دکوراسیون ساختمان ها و دفاتر ، سبکی نو از طراحی را ایجاد کرد ه اند؛ گردش مالی بزرگی در این بین وجود دارد. 


تاریخ : چهار شنبه 12 تير 1398
بازدید : 46
نویسنده : admin

 

 

کرکره برقی ها همان درب ها اکترونیکی هستند 
مصرف انرژی کم، راحتی و فضای بیشتر برای طراحی و هزینه های نصب کمتر با کرکره های برقی. کرکره های آلومینیومی سفارشی ما، راه حل ایده آل برای مدرنیزاسیون و یا پروژه جدید ساختمان ها هستند.
کرکره های برقی قصر امن با به حداقل رساندن هزینه های گرما و کاهش هزینه های گرمایش می پردازند. آنها حفاظت جامع و بهبود محیط زیست داخلی، حتی در تابستان ارائه می کنند. این کرکره برقی ها  برای طرح های مختلف و ویژگی های قابل توجه هستند. 


تاریخ : سه شنبه 11 تير 1398
بازدید : 53
نویسنده : admin

غذای ماهی‌ها متناسب با نوع ماهی متفاوت است،‌ اما جلبک‌های دریایی، اسفنج‌ها و پلانکتون‌ها مهمترین غذاهای موجود برای ماهی‌‌ها هستند.
ماهی‌ ها چه غذا‌هایی می‌خورند؟
ستاره | سرویس گیاهان و حیوانات - ماهی‌ها مواد غذایی بسیار متنوعی را مصرف می‌کنند. بعضی از آن‌ها جاندارانی همه چیز خوار هستند و از حیوانات دریایی از قبیل ماهی‌های کوچکتر، کرم‌ها و سخت پوستان تغذیه می‌کنند. در حالی که تعدادی از انواع ماهی‌ها موجودات ریز و مواد گیاهی را می‌خورند. گونه‌ها دیگر نیز وجود دارند که حیواناتی گوشت خوار هستند و دیگر ماهی‌ها را شکار می‌کنند. رژیم غذایی ماهی‌ها بر حسب عادات غذایی آن‌ها طبقه بندی می‌شود.

 


تاریخ : سه شنبه 11 تير 1398
بازدید : 53
نویسنده : admin

تبلیغات، اقدام به فراخوانی توجه عمومی به یک ایده، خیر یا خدمات از طریق اعلامیه های پرداخت شده توسط یک حامی شناخته شده است. تبلیغات هر گونه ارتباطی است که معمولا بابت آن هزینه پرداخت می شود، و تخصصی برای اطلاع دادن و یا نفوذ به یک یا چند نفراست.
تعریف ساده تر (و مدرن) از تبلیغات می تواند این باشد (  یک پیام ارتباطی که بابتش هزینه پرداخت شده و به منظور اطلاع دادن به مردم در مورد چیزی یا تاثیر گذاشتن بر آنها برای خرید یا چیزی شبیه است).


تاریخ : شنبه 1 تير 1398
بازدید : 46
نویسنده : admin

ماهی ها از جمله موجودات دریایی هستند که زندگی عجیبی در زیرآب دارند.
زندگی عجیب ماهی ها

در ادامه با ما همراه باشید:

دایره شدن ماهی ها :

این دایره های براق پر از ماهی های کوچک برای شکارچی مثل یک ماهی غول پیکر است. جدا کردن یکی از بقیه کار خیلی سختی است.

 


تاریخ : شنبه 1 تير 1398
بازدید : 90
نویسنده : admin

آیا می دانستید

گوپی کوتوله و لوزون از ماهی های آب شیرین فیلیپین و گوپی جزایر مارشال و ماهی برنج ریز تایلند از ماهی های آب شوری هستند که نهایتا تا 1 سانتیمتر یعنی به اندازه یک دانه برنج رشد می کنند، این ماهی ها به عنوان کوچکترین ماهی های دنیا شناخته می شوند.

 


تاریخ : شنبه 1 تير 1398
بازدید : 46
نویسنده : admin

ماهی ها جانوران مهره داری هستند که در آب زندگی می کنند، بدن های ساده و در عین حال پر از کارایی دارند و خونسردند. بیشتر ماهی ها برای تنفس از آبشش استفاده می کنند. یعنی آب از میان دهانشان به داخل می رود و از میان آبشش ها خارج می شود. در آبشش اکسیژن از آب گرفته می شود. بیشتر ماهی ها با حرکت دادن دمشان به چپ و راست شنا می کنند (به خاطر همین دم، باله دمی هم نامیده می شود).

 


تاریخ : شنبه 1 تير 1398
بازدید : 90
نویسنده : admin

ماهی ها به همراه بی مهرگان، دوزیستان، خزندگان، پرندگان و پستانداران شش گروه اصلی جانوران را تشکیل می دهند. تعداد ماهی ها در اقیانوس ها، دریاچه ها و رودخانه های جهان بسیار فراوان است و به طور دایم هم گونه های جدیدی کشف می شوند.

اطلاعات عمومی درباره انواع ماهی ها
در این مطلب شما با ۱۰ واقعیت اصلی درباره ماهی ها آشنا می شوید. از این که این مهره داران چگونه تنفس می کنند گرفته تا نحوه تولید مثل شان توضیحاتی ارایه می شود.

 


تاریخ : شنبه 1 تير 1398
بازدید : 52
نویسنده : admin

«ماهیان» به اینجا تغییرمسیر دارد. برای روستایی با این نام، ماهیان (علی‌آباد) را مشاهده کنید.
ماهی
Temporal range: کامبرین میانی تا امروز
Astronotus ocellatus.jpg
ماهی اسکار
آرایه‌شناسی
فرمانرو: جانوران
شاخه: طنابداران
(طبقه‌بندی‌نشده): جمجمه‌داران
گروه‌های عضو
بی‌آروارگان
†تخته‌پوستان
غضروف‌ماهیان

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان efext و آدرس efext.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com